jueves, 22 de noviembre de 2012

Happy Thanksgiving!

Thank You
Photo by Alex Musetti

A pesar de haber crecido en un entorno en el que la mezcla de culturas era algo habitual, Acción de Gracias nunca formó parte de las tradiciones familiares. Así que hoy no habrá una gran cena en casa, ni comeremos pavo... pero quiero aprovechar este día para dar gracias, porque pase lo que pase, siempre hay algún motivo por el cual estar agradecido. Y no está mal que nos lo recuerden de vez en cuando.

Doy gracias por tener a mi madre, por nuestra complicidad, por seguir divirtiéndonos juntas a diario, y sobre todo, por gozar ambas de buena salud...

Doy gracias por haber sido honrada por mi amiga al pedirme que sea la madrina de su hijo, un bebé que con una mirada conquistó mi corazón para siempre...

Doy gracias por seguir soñando despierta, por mantener la ilusión...

Doy gracias por haber cumplido un año con Around Minetta, y gracias a los que estáis ahí y leéis mis divagues, porque este blog no tendría mucho sentido sin vosotros...

Para todos aquellos que celebréis esta fecha, feliz Acción de gracias!
Although I grew up surrounded by a mix of different cultures, Thanksgiving was never a family tradition. So today we won't have a big dinner at home, we won't even eat turkey... but I'd like to take the chance to be thankful, because no matter what, there's always some reason to be thankful. And it's good to remind it from time to time.

I'm thankful for having my mom, for our complicity, for having so much fun together, and above of all, for being both in good health...

I'm thankful for being honored by my friend who asked me to be the godmother of her son, a baby boy who looked at me and won my heart forever...

I'm thankful for still daydreaming and keeping the thrill...

I'm thankful for going on with Around Minetta after a year, and thank all of you who read my ramblings, because this blog would be meaningless without you...

For all those who celebrate this day, happy Thanksgiving! And have a wonderful long weekend...


2 comentarios:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...