viernes, 5 de octubre de 2012

Back from New York...

Yellow NYC
Photo by Glen Allsop

Ya estoy de vuelta en casa, aunque mi mente sigue rondando por las calles de Manhattan. No he tenido tiempo de preparar las recomendaciones de esta semana así que en su lugar os dejo unas fotos de mis edificios favoritos.

Las fotos son de Glen Allsop, un fotógrafo australiano que vive en Nueva York, al que sigo desde hace un tiempo en Tumblr.



I'm already back home, but my mind still wandering through Manhattan. I had no time to prepare this week's recommendations so I leave you some photos of my favorite buildings instead.

The photos were made by Glen Allsop, an australian photographer who lives in New York, whom I follow in Tumblr for a while now.

NYC by Glen Allsop Chrisler bldg
Photo by Glen Allsop


NYC by Glen Allsop
Photo by Glen Allsop


Algún plan para este fin de semana? Yo estoy deseando empezar el curso BYW con Holly Becker de Decor8...

Que disfrutéis del finde!



Any plans for the weekend? I do, I'm just about to start BYW course with Holly Becker from Decor8...

Enjoy the weekend!

1 comentario:

  1. How did you like NY? Too bad BYW didn't start earlier or we would have had a chance to meet!
    xTina (from NY + BYW)

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...