viernes, 7 de septiembre de 2012

Week recommendations...

Photo source Apartment Therapy

Tiene cierto encanto la paz que se respira al final del verano, ahora que los días empiezan a acortarse, intento apurar las horas de luz y disfrutar de cada rayo de sol, como si mi piel y mi mente pudieran almacenar esa sensación.

Esta semana he estado bastante desconectada pero aun así tengo algunas recomendaciones para vosotros...



There's some kind of peace in the air the last days of the summer, now that the days start to get shorter, I try to use up the daylight hours and enjoy every single sunbeam, as if my skin and my mind could store that feeling.

This week I've been quite offline but still have some recommendations...



La inminente llegada del otoño no se me hace tan dura si echo un vistazo al look book de Yerse para esta temporada...

The imminent arrival of the fall doesn't seem so hard to me if I take a look of the Yerse look book for the new season...


Una idea sencilla con washi tape...
A nice idea with washi tape...


Me encantan estas ilustraciones...


Descubrí este cargador solar en el último número de Sister Mag y ahora lo necesito...
I found about this solar charger in last issue of Sister Mag and now I just need it...


¿Habéis participado en algún Blog brunch? El último sobre patrocinio fue muy interesante...
Have you ever participated in a Blog brunch? The last one about sponsorship was really interesting...


Estas botas me enloquecen...
I need these boots...



Eso es todo de momento, algún plan especial para estos días? Os deseo un tranquilo y relajado fin de semana...

That's all for the moment, any plans for these days? Have a quiet and peaceful weekend...

2 comentarios:

  1. Great that you enjoyed the last Blogbrunch! I really love it, even though it's getting pretty hectic in the middle following everything.

    ResponderEliminar
  2. It really is hectic! I tried to read everything at first, but no way! I learned a lot, I'm eager to follow next Blogbrunch about staging and styling.

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...