viernes, 8 de junio de 2012

˙˙˙suoıʇɐpuǝɯɯoɔǝɹ ʞǝǝʍ

Tumblr lvbw2bhnr61qei7a7o1 1280 via brown tumblr
Photo via Apartment 34

No, Blogger no está fallando, ni vuestra vista tampoco. Hoy es el día de dar la vuelta a las cosas. Os apuntáis? Si visitáis mi facebook encontraréis más información del día Somos!

No, Blogger is not having issues, nor does your eyesight. Today is the day to turn things around. Are you up? If you visit my facebook you'll find more information about Somos day!


De momento, aquí van algunas recomendaciones de la semana:
Meanwhile, here you have some week recommendations:


Me encanta el gusto en arte de Shoko, de sho & tell, gracias a su blog he encontrado artistas muy interesantes, aquí y aquí encontraréis una muestra.

I think Shoko, from sho & tell, has an excellent taste in art, thanks to her blog I've found very interesting artists, here and here you'll see what I mean.


Este artículo de The Big Orange Slide me hizo reír...
This post in The Big Orange Slide made me laugh...


Hace un tiempo, muy a mi pesar, tuve que dejar de usar tacones a diario, eso no deja muchas opciones más que el calzado plano, pero he encontrado las "juanitas" de Canden Garden, las conocéis? Estoy pensando en probar las de tacón de 2 cm...

A while ago I had to stop wearing high heels every day, to my regret, and that doesn't leave many options but flat shoes, now I've just found the "juanitas" from Canden Garden, do you know them? I'm thinking about trying the ones with 2 cm heel...


Las fotos de Twisted Sifter nunca dejan de sorprenderme, no os perdáis estas torres de alta tensión, impresionantes!
The photos from Twisted Sifter always surprise me, you have to see those unique pylons, amazing!


Leigh de Marvelous Kiddo ha publicado un post con el trabajo de Bob Egan, me encanta la mezcla de portadas viejas de discos con imágenes de Nueva York.

Leigh from Marvelous Kiddo has post Bob Egan's artwork, I love the mix of album covers and New York photos.


Una idea muy original para los amantes del te...
A great idea for tea lovers...


Algún plan especial para el fin de semana? A mí me espera una paella junto al mar... Os deseo a todos un buen y relajado fin de semana!

Any special plans for the weekend? There's a paella next to the beach waiting for me... I wish you all a nice and relaxed weekend!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...