domingo, 6 de mayo de 2012

Feliz Día de la Madre!

Elizabeth
Photo by Our Labor of Love, Source: the littlest blog


Feliz Día de la Madre a todas las mamis. A las que son y a las que pronto lo serán. A las que están y a las que estuvieron y estarán siempre ahí...

Pero en especial a la mía, por escuchar con paciencia mis historias, por cocinar mis platos favoritos cada vez que vuelvo de viaje, por comentar conmigo las noticias de la radio, por ilusionarse con mis proyectos y apoyarme incondicionalmente... Feliz día mamá!


Happy Mother's Day to all moms. To those who already are and to those who soon will be. To those who are there and those who always were and will be...

But especially to mine, for listening patiently to my stories, cooking for me my favorite dishes every time I come back from a trip, discussing with me the news from the radio, being excited with all my projects and support me wholeheartedly... Happy day mamá! 

Mama
From my family photo album


Que disfrutéis del domingo!
Have a nice sunday, enjoy it!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...