jueves, 19 de abril de 2012

Unplugged...

Photography by A William Frederick 5
By A. William Frederick

Voy a estar unos días fuera por trabajo y esta vez no me llevaré el portátil. He pensado en aprovechar este viaje para desconectar, del mundo virtual por lo menos.

Lo que sí me voy a llevar es un libro, mi libreta de notas, y la novedad... una aguja para hacer ganchillo. Estoy aprendiendo a hacer crochet y me tiene completamente enganchada.



I'll be away few days for business and this time I'll leave my laptop at home. I'll take the chance to disconnect a little, at least from the virtual world.

But of course I'll take with me a book, my notebook, and something new in my bag... a crochet hook. I'm just learning and it's getting addictive.

X fb2f4474 large
Via We heart it

Durante un tiempo mi creatividad estuvo como apagada, pero hace un tiempo recuperé la curiosidad y las ganas por aprender cosas nuevas. A veces, uno se mete tanto en su rutina que parece que no hay tiempo para nada más.

Por suerte el año pasado encontré por casualidad el blog Simply Hue de Vicki Dvorak y me apunté a su curso de creatividad online Raining Umbrellas. Vicki es una mujer encantadora y muy generosa a la hora de compartir su experiencia e ideas. El curso fue muy enriquecedor y me animó a despertar de nuevo mi creatividad.

Esta semana Vicki ha abierto el plazo para el curso de primavera, si queréis saber más, encontraréis aquí la información o pulsando sobre el enlace permanente que veis en la barra lateral.

¿Sois creativos? ¿Qué espacio ocupa la creatividad en vuestra vida? ¿Cómo se integra en vuestra rutina?

Os deseo a todos que acabéis muy bien la semana, y prometo traer nuevas historias y divagues a la vuelta de mi viaje...



For years my creativity was kind of subdued but a while ago I'm curious and eager to learn new things again. Sometimes you're so involved in your routine that you have no time for anything else.

Last year I luckily found Simply Hue, Vicki Dvorak's blog and I followed her online creativity course, Raining Umbrellas. Vicky is a lovely woman and very generous in sharing her experience and ideas. The course was really enriching and encouraging.

The registration for the spring session of Raining Umbrellas is already open, if you want to know more about it, you'll find here the information or clicking on the badge you can see in the side bar.

Are you creative? Is there any place for creativity in your life? How do you incorporate it?

I wish you all a nice week, and I promise to get back from my trip with new stories and ramblings...


1 comentario:

  1. You are such a sweetheart, Alex. :) Thanks so much for letting your readers know about Raining Umbrellas. I sure appreciate all your support. Hope you're doing well. Miss you! xx

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...