sábado, 10 de diciembre de 2011

Monográfico... Vicki Dvorak

Vicki Dvorak
All photos by Vicki Dvorak



































Ya os comenté hace unos días que estoy siguiendo un curso de creatividad online, Raining Umbrellas. El curso lo imparte la fotógrafa y artista Vicki Dvorak y hoy me gustaría compartir algunas de sus fotos.

Me encanta el aire retro que le da a sus imágenes, y cómo convierte objetos cotidianos o vintage en pequeñas obras de arte. Si queréis estar al día de su trabajo o saber más de Vicki podéis visitar su blog Simply Hue, y si queréis adquirir alguna de sus fotos podéis hacerlo en Etsy y en Society 6. El calendario es precioso, una buena idea para regalar estas navidades.


Vicki Dvorak
All photos by Vicki Dvorak

I've already told you in a previous post that I'm following the e-creativity course Raining UmbrellasThe course is given by the photographer and artist Vicki Dvorak and today I'd like to share some of her photos.

I love the retro look that she gives to her pictures, and how she turns everyday objects or vintage pieces into artwork. If you want to keep updated about her work or know more about her, you can visit her blog Simply Hue, and if you want to purchase any of her photos you can find them in Etsy and Society 6. I love her calendar, so beautiful, it's a great idea for a Christmas gift.
 

Vicki Dvorak
All photos by Vicki Dvorak



































3 comentarios:

  1. You are a sweetheart, Alex! You just brightened my day. Thank you so much. I will never forget you and hope that we can keep in touch. You're a very sweet, loving, and talented lady. Big hugs and thanks!!! xo ~ Vicki

    ResponderEliminar
  2. A mi me encanta también, tengo particular afección para las 2 primeras fotos, ya que proporcione el postal vintage a Vicki.

    ResponderEliminar
  3. Son unas postales preciosas y muy del estilo de Vicki!

    ResponderEliminar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...